o n ö d i g t = k u l

1. Jag har väldigt dåligt självförtroende.
Ända sedan jag var väldigt liten har jag haft dåligt självförtroende. Det har gått i vågor, men när jag kände mig mest nere var nog när jag gick i 2an-3an. Nej, jag tror nog att Blondinbella får ta och egoboosta upp mig! ;)
2. Jag hatar kött med senor.
Usch, det finns inte något så äckligt som kött med en massa senor! Som man nästan inte kan tugga på utan att man känner något segt. Tacka vet jag blodigt!
3. Jag har alltid varit duktig i skolan.
Ända sedan jag började i skolan har jag visat mig duktig och klok. Jag började läsa redan vid 5 års ålder, och jag kunde stava dom flesta ord felfritt någon gång i 3an!
4. Jag älskar alla högtider.
Jag tycker det är så mysigt med högtider. Och helst ska man följa traditioner, samma sak varje år!
5. Min favoritfärg är rosa.
Asså det är en sån underbar färg! Och nej, inte för att den är "flickaktig" utan för att man kan ha den på det mesta. Väskor, smycken, kläder, skor.. Pink is my colour. :)
6. Facebook är en stor del av mitt liv.
Jag älskar verkligen facebook. Man får lätt kontakt med vänner, man får beröm för bilder man tar, man kan skryta lite om vilket underbart liv man har.. Helt perfekt! ;)
7. Jag har två husdjur.
Mina två små älsklingar, Smilla och Musse.♥ En katt och en hamster, men om jag ska säga som det är, är nog katten mer rädd för hamstern än tvärtom!
8. Jag läser minst 5 bloggar per dag.
Haha, ja.. Jag läser mest för inspirationen, men så läser jag för att det är roligt också! Ni får gärna länka er blogg om ni kommenterar, så lovar jag att jag kommer läsa. :)
9. Jag har nästan alltid kameran i handen.
Men vilken fotogalning har inte det liksom? ;)
10. Mina vänner är det bästa jag har.
Att ha vänner är nog ett måste, för alla. Och även om man inte alltid tror det, så finns det alltid en person som stöttar än! Hörrni brudar, ni vet vilka ni är, och ni vet att jag älskar er.♥

Kommentarer
Postat av: Tilde

weehoo! jag började också läsa felfritt när jag var 5 år ^^ kanske 4 men kunde stava felfritt i 1:an eller förskoleklass :D

2011-06-25 @ 16:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0